Gyakori kérdések (FAQ)

Hogyan adhatok le rendelést?

Rendelés leadásához egyszerűen válaszd ki a kívánt terméket, add hozzá a kosárhoz, majd kövesd a fizetési folyamatot. Ha segítségre van szükséged, kérjük, lépj velünk kapcsolatba.

Milyen fizetési módokat fogadtok el?

Webáruházunkban a következő fizetési módokat fogadjuk el:

  • Bankkártyás fizetés
  • Helyszíni fizetés

Mennyi idő alatt kapom meg a rendelésem?

A szállítási idő a választott szállítási módtól függ. Általában a belföldi szállítás 1-5 munkanapot, míg a nemzetközi szállítás 5-15 munkanapot vesz igénybe. A rendelés feldolgozása 1-2 munkanapot vehet igénybe.

Hogyan követhetem nyomon a rendelésem?

Miután rendelésedet feladtuk, e-mailben küldünk egy nyomon követési számot, amellyel a futárszolgálat weboldalán ellenőrizheted a csomagod állapotát.

Mi a teendő, ha hibás vagy sérült terméket kaptam?

Amennyiben hibás vagy sérült terméket kaptál, kérjük, azonnal vedd fel velünk a kapcsolatot, és küldj képet a sérülésről. Minden tőlünk telhetőt megteszünk, hogy csereterméket biztosítsunk vagy visszatérítsük az összeget.

Hogyan küldhetem vissza a terméket?

A vásárlástól számított 14 napon belül visszaküldheted a terméket, amennyiben az eredeti, sértetlen állapotban van. A visszaküldési folyamat részleteit a Visszatérítések és Visszaküldések oldalon találod.

Mik a szállítási költségek?

Ingyenes a szállításunk 

Nemzetközi szállítást is vállaltok?

Igen, számos országba szállítunk világszerte. A pontos listát és a hozzájuk tartozó szállítási időket a Szállítás és Kézbesítés oldalon találod.

Hogyan léphetek kapcsolatba veletek?

Bármilyen kérdésed van, lépj velünk kapcsolatba a kapcsolatfelvételi oldalunkon, vagy írj nekünk e-mailt a következő címre: [email protected]. Ügyfélszolgálatunk a hét minden napján elérhető, 12:00 és 18:00 között.

Mit tegyek, ha nem találom a választ a kérdésemre?

Ha nem találta meg a választ a kérdésedre, bátran lépj velünk kapcsolatba és örömmel segítünk.